NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia drogą mailową lub telefoniczną. Wysyłka zamówień dokonanych w ten sposób odbywa się za pobraniem. Koszt wysyłki jest zgodny z cennikiem dostępnym na stronie internetowej. Aby złożyć zamówienie, prosimy o podanie nazwy artykułu, koloru, ilości oraz danych potrzebnych do dostawy. Jeśli potrzebna jest faktura VAT, prosimy o przesłanie dokładnych danych firmy wraz z numerem NIP.
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia. W celu skorzystania z tej opcji, prosimy o wybór odpowiedniej opcji podczas składania zamówienia. Nasza firma pracuje w dni robocze w godzinach 8-16, jednak zalecamy wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia daty i godziny odbioru. Odbiory osobiste realizowane są pod adresem ul. Sielska 34, Olsztyn (teren Aeroklubu Warmińsko-Mazurskiego). W przypadku odbioru osobistego zalecamy dokonanie płatności internetowej lub posiadanie gotówki w odpowiedniej kwocie.
Koszt dostawy kurierem przy dokonaniu przedpłaty wynosi 20 zł, natomiast koszt dostawy kurierem za pobraniem to 25 zł.
W przypadku dostępności produktów, czas wysyłki wynosi zazwyczaj od 24 do 48 godzin. Należy jednak doliczyć czas potrzebny na dostawę przez kuriera, który zazwyczaj wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
Tak, zgodnie z przepisami istnieje możliwość zwrotu nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu. Prosimy o poinformowanie nas o zwrocie drogą mailową na adres: [email protected]. Towar należy odesłać na własny koszt na adres: Capaxgear, ul. Sielska 34, 10-802 Olsztyn, z dopiskiem „Zwrot”. Wraz z zwracanym towarem prosimy dołączyć dokument zakupu.